Láska ide cez žalúdok
default-logo
Objednávací systém

Systém nahlasovania obedov a večerí od 01. 01. 2015

Comments are Off

Dňom 01. 01. 2015 spoločnosť DUGE CATERING, s. r. o., so svojimi partnermi prechádza na „bez lístkový systém“ objednávania a výdaja stravy vo svojej prevádzke v Liptovskom Hrádku, aj pre rozvoz obedov do partnerských firiem. Tento systém bude platiť aj pre individuálnych odberateľov a dôchodcov, ktorým realizujeme rozvoz jedla.

POZOR!

Po termíne 01 . 01. 2015 nebude možné vrátiť, ani vymeniť stravné lístky DUGE CATERING platné do konca roku 2014.

Cena stravy sa nemení a platba za obed bude možná v hotovosti, na stravné šeky, alebo na faktúru, podľa počtu odobratých jedál. Objednávanie obedov cez telefón a objednávkový e-mail ostáva nezmenené.

Systém nahlasovania obedov

  • Deň a viac dní vopred (podľa zverejneného jedálneho lístka si môžete nahlásiť akýkoľvek obed (č. 1. – 9.) najneskôr do 14:00 hod.
  • V deň obeda - ráno do 7:30 hod. je možné nahlásiť len obed č. 1.
  • Na sobotu, nedeľu a pondelok sa nahlasuje obed v piatok do 18:00 hod. (pondelok č. 2 – č. 9).
  • Ako objednať? Objednávkový portál, telefonicky, e-mailom: objednavkyduge@gmail.com.
 

Systém nahlasovania večerí

  • Večere sa nahlasujú deň a viac dní vopred (podľa zverejneného jedálneho lístka na si môžu klienti nahlásiť akúkoľvek večeru č. 1. – 3.)
  • Objednávkový portál, telefonicky, e-mailom : objednavkyduge@gmail.com.
  • V deň večere do 11:30 hod. je možné nahlásiť večeru č. 1 - č. 3, do 14:00 hod. len večeru č. 1.
  • Ako objednať? Telefonicky, e-mailom: objednavkyduge@gmail.com.

UPOZORNENIE!

Ak klient nahlasuje obed v ranných hodinách do 7:30 hod., systém automaticky priraďuje dátum nasledujúceho dňa. Je potrebné skontrolovať si dátum objednávky a či bolo objednané jedlo skutočne priradené k požadovanému dátumu.

About the Author